CZ banner

Vrácení zboží a Reklamace

 

Adresa pro zaslání vráceného/reklamovaného zboží

SKITT s.r.o.

Suchardova 1687/1

702 00 Ostrava

tel: 775 157 398

Zaslat k nám můžete přes jakéhokoliv dopravce, nejlépe Českou poštou, případně GLS a DPD. 

S důrazem doporučujeme NEZASÍLAT přes Zásilkovnu - evidujeme zvýšený počet nedoručených zásilek.

 

 

1. Vrácení zboží bez udání důvodu (Odstoupení od kupní smlouvy)

vrácení zboží

Pokud nám z jakéhokoliv důvodu chcete nepoužiténepoškozené a neznečištěné zboží vrátit, můžete tak učinit do 14ti dní od nákupu.  Zboží vracejte v původním obalu. Balíček připravte tak, ať se dopravou neponičí zboží ani jeho obal. Výrobek zabalte do krabice, do strečové folie, nebo třeba do pytle na odpad a přelepte páskou.

Pro zjednodušení můžete použít níže uvedený formulář, který si můžete rovnou stáhnout a vyplnit. Vyplněný formulář přiložte do balíčku k vrácenému zboží. Je pak už zcela na Vás, jestli se rozhodnete pro výměnu zboží či pro vrácení peněz. Při výměně za jiné zboží zasíláme toto k Vám zdarma.

Odstoupení od kupní_smlouvy_SKITT


2. Reklamace (v rámci zákona č. 634/1992 Sb., §19 o ochraně spotřebitele)

reklamace

A) Můžete popsat závadu a společně s fotodokumentací nám tyto údaje zaslat e-mailem na adresu obchod@skitt.cz. Zhodnotíme jestli bude nutné vyměnit výrobek, opravit nebo jen vyměnit součástku a ozveme se Vám nejpozději do 3 pracovních dnů s odpovědí a instrukcemi, jak dále postupovat.

reklamace1

B) Nebo nám můžete reklamované zboží rovnou zaslat spolu s popisem o jakou závadu se jedná,  jak k ní došlo, jak se projevila. Do balíčku přiložte kopii faktury, nebo uveďte číslo objednávky.

reklamace2

C) Další možnost máte prostřednictvím kontaktního formuláře níže - neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme s reklamací či případným dotazem.

reklamace3

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: