Vrácení zboží a Reklamace

Adresa pro zaslání vráceného/reklamovaného zboží

SKITT s.r.o.

Suchardova 1687/1

702 00 Ostrava

tel: 775 157 398

Zaslat k nám můžete přes jakéhokoliv dopravce, nejlépe Českou poštou, případně GLS a DPD. 

S důrazem doporučujeme NEZASÍLAT přes Zásilkovnu - evidujeme zvýšený počet nedoručených zásilek.

 

 

1. Vrácení zboží bez udání důvodu (Odstoupení od kupní smlouvy)

vrácení zboží

Pokud nám z jakéhokoliv důvodu chcete nepoužiténepoškozené a neznečištěné zboží vrátit, můžete tak učinit do 14 dní od nákupu.  Zboží vracejte v původním obalu. Balíček připravte tak, ať se dopravou neponičí zboží ani jeho obal. Výrobek zabalte do krabice, do strečové folie, nebo třeba do pytle na odpad a přelepte lepící páskou.

Pro zjednodušení můžete použít níže uvedený formulář, který si můžete rovnou stáhnout a vyplnit. Vyplněný formulář přiložte do balíčku k vrácenému zboží. Je pak už zcela na Vás, jestli se rozhodnete pro výměnu zboží či pro vrácení peněz. Při výměně za jiné zboží zasíláme nové zboží zákazníkům zdarma.

Odstoupení od kupní smlouvy


 

2. Reklamace (v rámci zákona č. 634/1992 Sb., §19 o ochraně spotřebitele)

reklamace

A) Můžete popsat závadu a společně s fotodokumentací nám tyto údaje zaslat e-mailem na adresu obchod@skitt.cz. Zhodnotíme jestli bude nutné vyměnit výrobek, opravit nebo jen vyměnit součástku a ozveme se Vám nejpozději do 3 pracovních dnů s odpovědí a instrukcemi, jak dále postupovat.

reklamace1

B) Nebo nám můžete reklamované zboží rovnou zaslat spolu s popisem o jakou závadu se jedná, jak k ní došlo/jak se projevila. Do balíčku přiložte kopii faktury, nebo uveďte číslo objednávky.

reklamace2

C) Další možnost máte prostřednictvím kontaktního formuláře níže - neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme s reklamací či případným dotazem.

reklamace3

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: