Vrácení zboží a Reklamace
Adresa pro zaslání vráceného/reklamovaného zboží
SKITT s.r.o.
Suchardova 1687/1
702 00 Ostrava
tel: 775 157 398
Zaslat k nám můžete přes jakéhokoliv dopravce, nejlépe Českou poštou, GLS nebo GEIS/DPD.
1. Vrácení zboží bez udání důvodu (Odstoupení od kupní smlouvy)
Pokud nám z jakéhokoliv důvodu chcete nepoužité, nepoškozené a neznečištěné zboží vrátit, můžete tak učinit do 14ti dní od nákupu. Zboží vracejte v původním obalu. Balíček připravte tak, ať se dopravou neponičí zboží ani jeho obal. Výrobek zabalte do krabice, do strečové folie, nebo třeba do pytle na odpad a přelepte páskou.
Pro zjednodušení můžete použít níže uvedený formulář, který si můžete rovnou stáhnout a vyplnit. Vyplněný formulář přiložte do balíčku k vrácenému zboží. Je pak už zcela na Vás, jestli se rozhodnete pro výměnu zboží či pro vrácení peněz. Při výměně za jiné zboží zasíláme toto k Vám zdarma.
Odstoupení od kupní_smlouvy_SKITT
2. Reklamace (v rámci zákona č. 634/1992 Sb., §19 o ochraně spotřebitele)
A) Můžete popsat závadu a společně s fotodokumentací nám tyto údaje zaslat e-mailem na adresu obchod@skitt.cz. Zhodnotíme jestli bude nutné vyměnit výrobek, opravit nebo jen vyměnit součástku a ozveme se Vám nejpozději do 3 pracovních dnů s odpovědí a instrukcemi, jak dále postupovat.
B) Nebo nám můžete reklamované zboží rovnou zaslat spolu s popisem o jakou závadu se jedná, jak k ní došlo, jak se projevila. Do balíčku přiložte kopii faktury, nebo uveďte číslo objednávky.
C) Další možnost máte prostřednictvím kontaktního formuláře níže - neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme s reklamací či případným dotazem.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.