UPOZORNĚNÍ: Pro minimalizace kontaktu s kurýrem doporučujeme úhradu Vaši objednávky provést předem online kartou nebo klasickým bankovním převodem. Při platbě na dobírku je možná pouze platba kartou kurýrovi. Rovněž jsme dočasně zrušili možnost osobního vyzvednutí zboží. Děkujeme za pochopení. Tým SKITT

Vrácení zboží a Reklamace

Vážení zákazníci,

vzhledem k aktuální problematické situaci týkající se různých omezení kvůli koronaviru, z důvodů ochrany a hygieny nepřijímáme žádné reklamace a vrácené zboží. Pokud chcete zboží reklamovat, případně jej vrátit - odstoupit od smlouvy, prosím informujte nás o tomto e-mailem. Potvrdíme Vám prodloužení reklamační doby / doby na vrácení. Po uklidnění situace budeme Vaše požadavky velmi aktivně řešit. Děkujeme za pochopení.

Tým SKITT

 

Adresa pro zaslání vráceného/reklamovaného zboží

SKITT s.r.o.

Suchardova 1687/1

702 00 Ostrava

 

1. Vrácení zboží bez udání důvodu (Odstoupení od kupní smlouvy)

vrácení zboží

Pokud nám z jakéhokoliv důvodu chcete nepoužiténepoškozené a neznečištěné zboží vrátit, můžete tak učinit do 14ti dní od nákupu (více o tomto procesu naleznete v našich Obchodních podmínkách nebo nám jednoduše zavolejte a rádi Vám pomůžeme). Pro zjednodušení můžete použít níže uvedený formulář, který si můžete rovnou stáhnout a vyplnit. Vyplněný formulář přiložte do balíčku k vrácenému zboží. Je pak už zcela na Vás, jestli se rozhodnete pro výměnu zboží či pro vrácení peněz. 

Odstoupení od smlouvy - SKITT


2. Reklamace (v rámci zákona č. 634/1992 Sb., §19 o ochraně spotřebitele)

reklamace

A) Můžete popsat závadu a společně s fotodokumentací nám tyto údaje zaslat e-mailem na adresu obchod@skitt.cz. Zhodnotíme jestli bude nutné vyměnit výrobek, opravit nebo jen vyměnit součástku a ozveme se Vám do 3 pracovních dnů s odpovědí a instrukcemi jak dále postupovat.

reklamace1

B) Nebo nám můžete reklamované zboží rovnou zaslat spolu s popisem o jakou závadu se jedná.

reklamace2

C) Další možnost máte prostřednictvím kontaktního formuláře níže - neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme s reklamací či případným dotazem.

reklamace3

Vážení zákazníci, vzhledem k aktuální problematické situaci týkající se různých omezení kvůli koronaviru, nepřijímáme žádné reklamace a vrácené zboží. Lhůty pro vrácení jsou až do odvolání tímto prodlouženy. S reklamacemi a vracením zboží, prosím počkejte, až se celá situace uklidní a omezení a rizika opadnou. Děkujeme za pochopení. Tým SKITT

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.